T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİNOP / BOYABAT - Fatih İlkokulu

İzzet KARACA - Müdür

 Yozgat’ta doğdu. İlk, orta ve  lise öğrenimini Yozgat’ta tamamladı.

2008      Lisans                   -Gazi Üniversitesi-Eğitim Fakültesi-İlköğretim Bölümü-Sınıf Öğretmenliği

2015      Yüksek Lisans (Tezsiz)     -Amasya Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü-Sınıf Öğretmenliği

2021      Yüksek Lisans (Tezsiz)      -Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü-İlkokulda Yenilikçi Eğitim

2022      Yüksek Lisans  (Tezli)       -Amasya Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü-Sınıf Öğretmenliği

 

MESLEKİ TECRÜBE

 

2017-                                    Müdür-Fatih İlkokulu (SİNOP/BOYABAT)

2014-2017                           Müdür Yardımcısı -Fatih İlkokulu (SİNOP/BOYABAT)

2009-2012                           Öğretmen-Fatih İlköğretim Okulu (SİNOP/BOYABAT)

2008-2009                           Öğretmen-K.Şehit Mustafa Kandemir İlköğretim Okulu (SİNOP/BOYABAT)

 

Milli Eğitim Bakanlığı´nın 150´den fazla hizmetiçi eğitiminde kursiyer ve eğitim görevlisi olarak yer almıştır. Bununla birlikte özel kurum ve kuruluşların düzenlediği 30´dan fazla seminer, kurs ve projede yer almıştır. Farklı alanlarda antrenörlük ve öğreticillik belgelerine sahiptir. Üst makamlar tarafından verilen birçok taltif belgesine sahiptir.

 

ULUSAL VE ULUSLARASI DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELERİ:

 

1-Karaca, İ . (2020). Sınıf öğretmenlerinin ahlak eğitimi ile ilgili görüşleri . Gelişim ve Psikoloji Dergisi , 1 (2) , 75-85 . 

2-Karaca, İ , Karaca, N , Karamustafaoğlu, N , Özcan, M . (2021). Öğretmenlerin Uzaktan Eğitimin Yararına İlişkin Algılarının İncelenmesi . Humanistic Perspective , 3 (1) , 209-224 . DOI: 10.47793/hp.844113

3-Karaca, İ , Karaca, N . (2021). Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi . Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , 3 (4) , 181-200 . 

4-Karaca, İ , Özcan, M , Karamustafaoğlu, N , Karaca, N . (2021). Öğretmenlerin Görev Yaptıkları Okullar Bağlamında Okul Kültürü Algılarının İncelenmesi . Eurasian Journal of Teacher Education , 2 (1) , 42-54 .

5-Karaca, İ , Karaca, N . (2021). 2023 Vizyon Belgesi’nin Dijitalleşme Açısından İncelenmesi . Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , 5 (1) , 1-8 . DOI: 10.32960/uead.855514

6-Karaca, İ , Özcan, M , Karaca, N . (2021). 2021 Yılında Yayınlanan MEB’e Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Seçme ve Görevlendirme Yönetmeliğinin 2023 Eğitim Vizyonu Bağlamında İncelenmesi . Alanyazın , 2 (1) , 26-32 . 

7-Karaca, İ , Karaca, N . (2021). Sınıf Öğretmenlerine Göre Öğretmen Veli İşbirliği (Sinop İli Boyabat İlçesi Örneği) . Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi , 5 (1) , 27-35

8-Karaca, İ.,Karaca, N.(2021), Türkiye´de 2018-2020 Yılları Arasında ?Eğitim Yönetimi? Disiplininde Yayınlanan Doktora Tezlerin Bibliyometrik Analizi , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi,4(1), 18-24.

9-Karaca, İ. , Sancak, İ. & Demir, R. (2023). Boyabat Yöresi Geleneksel Çocuk Oyunları . Uluslararası Halkbilimi Araştırmaları Dergisi , 6 (1) , 133-148 .